wtorek, 10 marca 2015

Only red sneakers




Zacznijmy od początku.

Wiosna niesie za sobą świeżość, nowe pomysły i pełen bagaż motywacji. To chyba najlepszy dla mnie czas by wrócić do blogowania. Nowy blog, nowa nazwa i trochę nowa ja. 




W marcu jak w garncu - powiedzenie znane od lat pasuje jak ulał do obecnej pogody. Nikogo nie dziwi więc połączenie wiosennych butów z zimowym płaszczem. Pierwszy raz w tym roku wskoczyłam w lżejsze obuwie, naturalnie były to moje ukochane trampki i mam nadzieję, że nie będę musiała już zamieniać ich na nic cieplejszego. 












 

Do zobaczenia wkrótce. 

 






27 komentarzy:

  1. Fajny look , super płaszczyk !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz i czapka najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka i trampki są świetne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, cudowny uśmiech <3
    Stylizacja bardzo mi się podoba, a nawet posiadam podobny sweterek:)!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw się, ja też mialam dużą przerwę w blogowaniu. Ważne, że wróciłaś :)
    nie przestawaj, pisz często :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Wow wow jaka śliczna stylizacja. Skąd ten płaszcz ?:)
    +PS. dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie! :) świetny kolor trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma pojęcia, w jakiem miejscu Polski robione były fotografie, ale... bez urazy, jednak taka sceneria zupełnie nie trafia w moją definicję atrakcyjności sesji.
    Chociaż czapeczkę masz śmieszną, a to wywołuje pozytywne emocje :)

    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków, każdy ma swój gust i o to chodzi! :) Mi osobiście miejsce bardzo się podoba i na pewno będzie więcej zdjęć spod Areny.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam. :)

      Usuń
  9. świetny look
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. These pics are soooo EPIC!!! LOVVVE those red sneakers--soooooo kick ass! What a stunning stadium and fab outfit!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia ;) zapraszam do mnie w wolnej chwili, do odwiedzin i obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny outfit! Bardzo w moim stylu :)
    Zaobserwowałam również by częściej tutaj wpadać :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :)
    na pewno będę wpadać częściej, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie połaczenie płaszcz + trampki. I widzę Kraków Arena w tle :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;)
    Może obs=obs, jak zaczniesz to daj znać ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post! Zdjęcia są po prostu bezbłędne

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do zdjęć, przekażę narzeczonemu bo on się bawi w fotografa. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. czerwone trampki i wszystko jasne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację, w zamian przesyłam ciepły uśmiech! <3