piątek, 20 marca 2015

Rebel rock me.


Bardzo lubię dziewczęce stylizacje, delikatne i pełne wdzięku. W mojej szafie jednak króluje czerń, dlatego czasem stawiam na nieco ostrzejszy look. Tak właśnie było tym razem. 

Ostatnio wszędzie można spotkać 'podarte' spodnie. Ja zakochałam się w czarnych z jednym przecięciem na kolanie, tak wiec nożyczki poszły w ruch! :) 
Do tego kapelusz i moja ukochana czerwień na ustach. I mogę lecieć na kolejny Sabat Czarownic. 

PS: Podczas zdjęć, wiał okropny wiatr dlatego wybaczcie moją zbolałą i krzywą minę.











16 komentarzy:

  1. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, idealnie dobrałaś do nich miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great boots and your hat is totally fantastic! <3
    Have a great weekend,
    kisses from Ukraine,
    Maria
    XO
    UKRAINIAN STYLISH REPORT

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. ale nie w moim stylu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz spodnie są cudowne !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie uwielbiam kapelusze

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe zdjęcia! Super. :-)
    Pozdrawiam i poobserwuję sobie. ;-) Zapraszam na rozdanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great sweater!

    Have a lovely week :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne są te spodnie i kapelusz ♥ też lubię czarny kolor
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this look especially the hat!
    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację, w zamian przesyłam ciepły uśmiech! <3